ATRAPALLIBRES I PROTAGONISTA JOVE

Hola jurats... Aquí teniu un espai per comentar les vostres lectures. Recordeu quin llibre toca a cadascú? Atrapallibres 10: L'oncle Bin Floren/La nena nova/ Varjak. Atrapallibres 11-12: Les dues cares de l'amistat/ Akannu, l'arquer persa/ L'Óscar i la Peggy Blue. Protagonista jove 13-14: El desert de gel/ La llegenda del rei errant/ La pedra inca/ Les ombres creixen al capvespre. Protagonista jove 15-16: Història d'amor a Sarajevo/ M /El fill del passat/ Jo, el desconegut.

17 de novembre 2006

M


Lolita Bosch. M. Cruïlla

Un llibre que parla d'una realitat molt dura: els maltractaments. Està gairebé tractat com una notícia periodística, directe, sense floritures. Llegiu-ne la primera pàgina i decidiu si voleu conèixer o si esteu preparats per saber com va morir M en mans del seu pare.

5 comentaris:

Clara ha dit...

hola soc la clara i magradaria dir que encara que no me le llegit, aquest llibre comença..... com dir-ho......molt fort!!!
L'heu de llegir, jo començo ara..... desitjeu-me sort...
Tindreu mes noticies meves.
Petons
clara

Clara ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Clara ha dit...

Una mica tard, pero per fi escric. JA fa dies k me acabat el llibre(setmanes), pero k dirne.....
es molt dur, simplement pel fet k se k axo pasa de debo
fa venir esgarrifances!!!!!!!!!
dons re mes
llegiulooooo
petons
clara

Anònim ha dit...

Trobo que aquest llibre està molt be escrit. El tema m'ha impressionat molt.

unapartdemi ha dit...

És un llibre fàcil de llegir.
A mi m'ha agradat molt i m'ha impressionat. Llegiu-lo, us agradarà!