ATRAPALLIBRES I PROTAGONISTA JOVE

Hola jurats... Aquí teniu un espai per comentar les vostres lectures. Recordeu quin llibre toca a cadascú? Atrapallibres 10: L'oncle Bin Floren/La nena nova/ Varjak. Atrapallibres 11-12: Les dues cares de l'amistat/ Akannu, l'arquer persa/ L'Óscar i la Peggy Blue. Protagonista jove 13-14: El desert de gel/ La llegenda del rei errant/ La pedra inca/ Les ombres creixen al capvespre. Protagonista jove 15-16: Història d'amor a Sarajevo/ M /El fill del passat/ Jo, el desconegut.

20 de novembre 2006

LA NENA NOVA


Marcy Rudo. La nena nova. Bambú
Mai són fàcils els canvis i menys quan arribes a una classe nova i no tens amics. Ningú et coneix i et sents com si tothom t'estigués avaluant. Aquesta pressió pot portar-te a fer algunes tonteries...

3 comentaris:

Irisibula ha dit...

Hola a tots. Sóc la Iris Gonzàlez i a la nostra biblioteca estan a punt d'arribar els 35 exemplars de la Nena Nova de la Marcy Rudo. Espero que a tothom li agradi i que sigui una experiència molt positiva per als nanos. Els hi diré que si volen que pengin aquí els seus comentaris.

Anònim ha dit...

Hola sóc la judith i ja m'he llegit aquest llibre, jo crec que és de misteri, perquè ja només mirant el titol ja agrada.
Jo dic que és de misteri perquè és una nena que tots la veuen rara, i
fins que ja són tots amics.
Espero que vosaltres tambè escribiu

Anònim ha dit...

Hola, sóc l'Aina i m'he llegit aquest lli bre (La nena nova)
però sóc jurat d'atrapallibres 11-12.
M'ha agradat(m'ha enganxat!), sobretot el final.Perquè fa el contrari del què t'imagines que farà. Llegiu-lo!