ATRAPALLIBRES I PROTAGONISTA JOVE

Hola jurats... Aquí teniu un espai per comentar les vostres lectures. Recordeu quin llibre toca a cadascú? Atrapallibres 10: L'oncle Bin Floren/La nena nova/ Varjak. Atrapallibres 11-12: Les dues cares de l'amistat/ Akannu, l'arquer persa/ L'Óscar i la Peggy Blue. Protagonista jove 13-14: El desert de gel/ La llegenda del rei errant/ La pedra inca/ Les ombres creixen al capvespre. Protagonista jove 15-16: Història d'amor a Sarajevo/ M /El fill del passat/ Jo, el desconegut.

17 de novembre 2006

LES OMBRES CREIXEN AL CAPVESPRE


Henning Mankell. Les ombres creixen al capvespre. Columna

Els que ja vau llegir El gos que corria cap a una estrella ja coneixeu el Joel i la seva vida. Per els que comenceu la lectura ara, abrigueu-vos bé, que a Suècia fa molt fred i al poble del Joel gairebé sempre neva. El Joel és una mica més gran però continua preocupat per les mateixes coses... i als problemes que té normalment cal afegir el fet de que gairebé és atropellat per un autobús!

5 comentaris:

Pepita Vilassar de Mar ha dit...

El llibre de les ombres creixen al capvespre m'han agradat molt està molt bé t'ensenya, coneixes les aventures d'un nen no molt gran 11 anys llabors et sents identifica.
A més també tens ganes de acabar-lo, es interesant. LLegiu-lo està MOLT BÉ!!

Anònim ha dit...

Doncs al club de lectura de la meva escola, aquest llibre no ha agradat gens. Tots l'han qualificat de "bé, però no mata". Troben que els capítols són molt llargs, que tothom és molt freakie, i que no és versemblant. Tampoc no saben què hi té a veure el títol i que l'autor ha volgut ser original i s'ha passat. Buf, menys mal que l'autor no els han pogut sentir...

Anònim ha dit...

Jo opino una mica com la pepita de vilassar de mar pero la iris gonzalez tambe te rao: el llibre esta bé pero els capitols son mol llargs i el titol no te res a veure am el context.Espero que el proper llibre m'agradi +.

Anònim ha dit...

A mi m'ha semblat molt bonic, especialment per la part del miracle, i perquè he llegit la primera part. També m'ha agradat molt l'Home Formatge i la Gertrud Sense Nas.

Anònim ha dit...

potrebo, da preverijo:)