ATRAPALLIBRES I PROTAGONISTA JOVE

Hola jurats... Aquí teniu un espai per comentar les vostres lectures. Recordeu quin llibre toca a cadascú? Atrapallibres 10: L'oncle Bin Floren/La nena nova/ Varjak. Atrapallibres 11-12: Les dues cares de l'amistat/ Akannu, l'arquer persa/ L'Óscar i la Peggy Blue. Protagonista jove 13-14: El desert de gel/ La llegenda del rei errant/ La pedra inca/ Les ombres creixen al capvespre. Protagonista jove 15-16: Història d'amor a Sarajevo/ M /El fill del passat/ Jo, el desconegut.

20 de novembre 2006

L'ONCLE BIN FLOREN

J.M. OLAIZOLA. L'oncle Bin Floren. La Galera, 2006
Imagineu que un dia el vostre tiet (el mes avorrit que tingueu) cau de les escales i es fa un bon trau al cap. Arriba el metge i li embena al cap de tal manera que sembla que porti un turbant... I just en aquell moment, el tiet es transforma i es creu que és un narrador de les mil i una nits.


4 comentaris:

lader ha dit...

Es molt divertit i fa molta gracia.

lader ha dit...

Es molt divertit i fa molta gracia.

lader ha dit...

No em vaig enterar de molt però de lo poc que em vaig enterar era molt divertit

Anònim ha dit...

es molt divertit peró avegades i fiquen alguna historieta entremig,espero que guanyi