ATRAPALLIBRES I PROTAGONISTA JOVE

Hola jurats... Aquí teniu un espai per comentar les vostres lectures. Recordeu quin llibre toca a cadascú? Atrapallibres 10: L'oncle Bin Floren/La nena nova/ Varjak. Atrapallibres 11-12: Les dues cares de l'amistat/ Akannu, l'arquer persa/ L'Óscar i la Peggy Blue. Protagonista jove 13-14: El desert de gel/ La llegenda del rei errant/ La pedra inca/ Les ombres creixen al capvespre. Protagonista jove 15-16: Història d'amor a Sarajevo/ M /El fill del passat/ Jo, el desconegut.

17 de novembre 2006

HISTÒRIA D'AMOR A SARAJEVO


Jaume Benavente. Història d'amor a Sarajevo. Columna

No us deixeu portar per la foto de la coberta ni per el resum de la contracuberta. No es tracta d'una història d'amor, dolça i bonica entre dos joves. Cal que intentis imaginar-te la trobada entre aquest noi i aquesta noia en un context de guerra, en un espai on tothom intenta seguir vivint, encara que la mort pot arribar en qualsevol moment...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola! M'acabo d'acabar aquest llibre i si sóc sincera m'esperava molt més. Penso que la història està força bé però la manera d'escriure'l falla pel meu gust. L'autor fa servir el mateix registre en tot moment a la història i això li treu versemblança, per exemple, a la vida real no tens una conversa amb la teva mare fent servir les mateixes estructures que quan el narrador explica el fil de la història. Crec que és això bàsicament el que m'ha deixat una mica indiferent després de llegir-lo. Això és tot, si algú més l'ha llegit que opini. Dw!
GmMa!

unapartdemi ha dit...

Hola!
Doncs a mi, al contrari de la Gemma,
m'ha agradat la manera d'escriure'l. És un tema complicat d'escriure i trobo que el Jaume Benavente se n'ha sortit. M'ha agradat molt( m'ha enganxat!)
Deixeu els vostres comentaris!
Aina

Anònim ha dit...

holaaa!
jo m'he tingut que llegir aquest llibre per l'insti, i realment m'esperava molt més! no m'agrada la manera de redactar. m'esperava una història més sentimental i més profunda, pero ja se sap, no tot és com t'ho imagines:)

bonic blog;)

Anònim ha dit...

holaa!!
jo dic el mateix que la persona de l'anterior comentari, jo m'he hagut de llegir aquest llibre per l'institut i la veritat és que quan vaig veure la portada vaig dir: "Ostres! Què bé una història d'amor adolescent!" pensant que el llibre es basaria en una història d'amor entre la protagonista i l'altre noi serbi. No obstant, em va decepcionar molt, ja que la història, a part de ser bastant repetitiva; només parla de la guerra i aquest no és l'argument que t'esperes en comprar el llibre.
Sincerament, m'esperava molt més d'aquesta història.

Molt bonic el teu blog :)

carlos ha dit...

hola! pues jo també he llegit aquest llibre per l´insti,i la veritat m´agradat molt,es un llibre que m´ha engantxat,conta el sofriment que s´aplega a passar en una guerra,amb una familia de sarajevo una ciutat sitiada, i intercala una història d´amor.
au

ISAAAAA(: ha dit...

M'ha encantat aquest llibre, no es el primer llibre que em llegeixo de la guerra dels Balcans. Pero la veritat es que no m'agraden gaire les histories d'amor de plastic, aquelles que noi coneix a noia i tot els hi surt a la perfeccio i que no es troben cap entrabanc, són més interessants les que tenen problemes, i quan vaig veure el llibre a lestatenria del ABACUS(: vaig dir vull aquest llibre pero clar m'estava llegir predona si te llamo amor de federico moccia, i la veritat no ma agradat gaire, pero un cop el vaig acabar vaig anar corrents a compra-lo. i no m'en arrepatneixo.

Anònim ha dit...

eres una arroz al revés

Anònim ha dit...

gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Anònim ha dit...

El llibre al principi es una mica complicat d'entendre, m'ha agradat la manera en general que té l'autor d'escriure, crec que amb el títol no l'ha encertat ja que es centra molt més en la guerra que no pas en l'història d'amor d'aquests dos adolescents.