ATRAPALLIBRES I PROTAGONISTA JOVE

Hola jurats... Aquí teniu un espai per comentar les vostres lectures. Recordeu quin llibre toca a cadascú? Atrapallibres 10: L'oncle Bin Floren/La nena nova/ Varjak. Atrapallibres 11-12: Les dues cares de l'amistat/ Akannu, l'arquer persa/ L'Óscar i la Peggy Blue. Protagonista jove 13-14: El desert de gel/ La llegenda del rei errant/ La pedra inca/ Les ombres creixen al capvespre. Protagonista jove 15-16: Història d'amor a Sarajevo/ M /El fill del passat/ Jo, el desconegut.

17 de novembre 2006

EL DESERT DE GEL


Maite Carranza. El desert del gel. Edebé.

Aquest llibre és la segona part de la Trilogia de les bruixes. Si no heu llegit la primera part, El clan de la lloba, no patiu... seguireu bé el text i segurament, un cop acabareu amb El desert de gel, ja buscareu la primera part per saber els orígens de la història de les bruixes Omar i les Odish. Quins misteris amaguen Anaïd i la seva mare?


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Com que es la segona part de un llibre d'una trilogia,van apareixen molts personatges i m'he anat fent un liu.
A mi no m'ha enganxat.

Anònim ha dit...

dons jo no me llegit la 1a part i ma enganxat molt,trobo que la historia entre en gunnar i laselene es molt maca!! quina enbeja... XD

Anònim ha dit...

aquest llibre no ma agrdat, mes que res, que es un trilogia i tots els personatges i la historia u donen per explicat.

Anònim ha dit...

Sóc una fera lectora de Tarragona i m'he llegit el llibre:m'ha agradat molt perquè explica la història de la Selene i les seves aventures amb Baalat.Estic esperant amb impaciència que surti el tercer llibre "La maledicció d'Odi"

Algú sap si s'ha publicat?